Hot Red FM Group

Czerwień na paznokciach i ustach to absolutny ponadczasowy klasyk, który skradł serce wielu kobiet. W tym moje. Czerwień to zdecydowanie mój ulubiony kolor na paznokciach, który pasuje na każdą okazję o każdej porze roku. Co prawda pisałam Wam o czerwieni Rimmel, która jest moim ideałem Riviera Red, którą polecam każdemu. Dzisiaj jednak o innej czerwieni, o praktycznie takim samym odcieniu i również świetnych właściwościach. Hot Red firmy FM Group to kolejny przykład żywej intensywnej czerwieni, która pobudza do działania. 

Hot Red FM Group kolor swatch nail polish lakier review recenzja opinia blog trwałość nakładanie warstwy na paznokciach

Dane techniczne: Cena za 10 ml lakieru to 18 złotych. Konsystencja jest odpowiednia, chociaż jak na mój gust mogłaby być trochę gęstsza. Pędzelek jest klasyczny, wygodnie się nim operuje. Lakier nie posiada żadnych drobinek. Jego wykończenie to wysoki lustrzany połysk.

Hot Red FM Group kolor swatch nail polish lakier review recenzja opinia blog trwałość nakładanie warstwy na paznokciach

Działanie: Hot Red nakłada się bardzo dobrze. Nie smuży i nie ścieka na skórki. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa, ale ja wolę nakładać dwie dla większej intensywności i trwałości. Wysycha średnio szybko, trzeba odczekać jakieś 15 minut między warstwami. W stanie idealnym utrzymuje się u mnie tydzień, po tym czasie pojawiają się otarcia. Trzeba wziąć poprawkę na to, że moja płytka bardzo dobrze trzyma lakiery. Jedyną wadą jest to, że podczas zmywania bardzo się rozmazuje i brudzi połowę palców co później jest trudne do domycia.

Hot Red FM Group kolor swatch nail polish lakier review recenzja opinia blog trwałość nakładanie warstwy na paznokciach






26 komentarzy :

  1. Przepiękny odcień czerwieni. Klasyka, która zawsze będzie modna. Podobnie do Ciebie jestem zdania, że czerwień pasuje zawsze i do wszystkiego, a przy tym zawsze wygląda szykownie i elegancko. Lakier naprawdę fajny. Twoja płytka naprawdę długo trzyma kolorek na paznokciach. U mnie niestety tak dobrze nie jest. Być może jednak ten lakier mnie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle wybierałam na paznokcie lakiery nude i pastele, ostatnio dopiero polubiłam się z ciemnymi i ten chętnie bym użyła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek ładny, ale ja nie używam normalnych lakierów, tylko hybrydowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. lakierów z FM jeszcze nie miałam - polecam paletkę do konturowania od nich - już u siebie o niej pisałam, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest piękny i faktycznie ponadczasowy na każdą porę i okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, chociaż przez mojego kumpla mam uraz do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś nie lubiłam takich odcieni ale mi się odmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki kolorek na paznokciach o każdej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś z tej firmy miałam pomadkę do ust i bardzo miło wspominam :) Piękna, klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czerwone paznokcie, bardzo ładnie błyszczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.