Misslyn Duo Eyeshadow Pas De Deux 179

Witajcie Misie po małej przerwie technicznej. Tydzień miałam ciężki stąd moja nieobecność. Od dwóch dni czuję się jakoś dziwnie, niewyraźnie i słabo. Dzisiaj w nocy spałam niecałe dwie godziny, dlatego mój humor jest, delikatnie to określając, grymaśny. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Taki humor jest idealny do tego żeby napisać negatywną opinię. To się właśnie stanie. Kolejny koszmar od Misslyn. To już ostatnia recenzja z grupki produktów tej marki, które dostałam do testu. Bilans wypada bardzo słabo - 4 na 5 recenzji całkowicie negatywnych. To sprawia, że raczej nigdy nie kupię nic z szafy tego producenta. Wstęp wyszedł przydługi, więc przejdźmy do rzeczy. 

Misslyn Duo Eyeshadow Pas De Deux 179 swatch review colour kolor na oku na ręce makijaż recenzja opinia blog

Dane techniczne: Cena za paletkę dwóch cieni wynosi 28 zł. Drogo biorąc pod uwagę to, że można dołożyć dziesięć złotych i kupić paletkę dwunastu cieni Sleek, które są całkiem dobrej jakości. Kolory są perłowe i to też mnie od nich odrzuca. Ciemniejszy na ręce wygląda przepięknie, wielowymiarowy głęboki granat. Z kolei jasny błękit zupełnie nie przypadł mi do gustu. Przy takim zestawieniu bardzo łatwo o efekt a'la Kleczkowska a tego byśmy nie chcieli. Pigmentacja jest dość słaba. Na zdjęciu poniżej widać kilka warstw nakładanych na siebie. 

Misslyn Duo Eyeshadow Pas De Deux 179 swatch review colour kolor na oku na ręce makijaż recenzja opinia blog

Działanie: Standardowo zacznę od aplikacji. Cienie nakładają się dość ciężko co spowodowane jest słabą pigmentacją. Pylą i osypują się brudząc wszystko wokół. O żadnym blendowaniu nie ma mowy. Współpracują bardzo ciężko. Robią plamy. Próbowałam nakładać je na różne sposoby i każdy kończył się bardzo podobnym efektem. Jedyną ich zaletą jest to, że się nie rolują i trzymają się cały dzień. Na koniec mam oczywiście zdjęcie makijażu. Wcale nie chcę go tu wstawiać, bo to jakaś tragedia i sama nie mogę na niego patrzeć. Wiem przynajmniej, że to nie moja wina. Z domu tak nie wyszłam. Jak trzeba to trzeba, trudno. Możecie krytykować.  





23 komentarze :

  1. Kurcze :( Taka cena i taka słaba jakość :/

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz widać, że nie zawsze cena idzie w parze z jakością...xd

    OdpowiedzUsuń
  3. słaba pigmentacja :/ nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się prezentują, chociaż akurat nie moje kolory i tej marki też nie używąłam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że taka słaba pigmentacja :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze takie slabe.. Zapraszam http://urodomaniaczka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że takie słabe bo ten granacik wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że wyszło słabo, bo kolory są naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po tej marce spodziewałam się więcej, bo ceny nie są niskie. Ale już sobie wyobrażam jak Ci się źle pracowało z tym cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze na oku ładnie wyglądają... ale za tyle męki z nimi nie chciałoby mi się po nie sięgać;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się niestety efekt nie podoba :/ Tzn kolor. Uważam, że jakoś ukazuje on złą stronę zmęczoną. I kojarzy mi się z tandetą z filmów ;D Przepraszam.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda,że takie słabe. A i kolory nie moje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za recenzję, będę pamiętać, że nie warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno kolor jak i jakość tego produktu do mnie nie przemawiają. Dobrze, że można u Ciebie przeczytać tak rzetelne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawienie kolorystyczne jest bardzo ładne, szkoda, że jakość mocno rozczarowuje :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.