Perfecta Softlips waniliowy balsam do ust.

Balsam do ust w formie kulki wprowadzonej na rynek przez firmę Eos od razu zwrócił moją uwagę na wieszaku w Rossmannie. Opis producenta jest bardzo bajkowy, co dodatkowo zachęca do zakupu. Producent gwarantuje nawilżenie, odżywienie, wygładzenie, ochronę spf 15 i blask.

Perfecta Softlips waniliowy balsam do ust 5w1 działanie recenzja opinia blog zapach smak nawilża słodki
Dane techniczne: Cena za sztukę to około 15 zł. Do wyboru jest kilka opcji smakowych, ja wybrałam wanilię. Balsam pachnie słodko i podobnie smakuje. Po jakimś czasie sztuczny chemiczny smak robi się męczący. W porównaniu do innych sztyftów jest słabo wydajny. Dodając to, że sporo produktu zostaje we wgłębieniu opakowania i nie da się go zużyć do końca. Można oczywiście później nakładać go palcami, ale ja tego nie lubię. Uznaję więc, że 1/4 produktu ląduje w śmietniku. Jeszcze o opakowaniu - jest trwałe, ale czasami źle się zakręca i produkt wydostaje się bokami na zewnątrz. Nie spodobała mi się ta forma, a myślałam że będę zadowolona.

Perfecta Softlips waniliowy balsam do ust 5w1 działanie recenzja opinia blog zapach smak nawilża słodki

Działanie: Balsam dobrze i szybko się aplikuje. Daje lekki efekt chłodzenia, ale nie tak mocny jak w przypadku Carmex. Zacznę od nawilżenia, które moim zdaniem pozostawia wiele do życzenia. Poziom określiłabym jako średni, nie poradzi sobie z bardzo suchymi ustami. Przynosi ulgę popękanym lub pogryzionym w moim wypadku ustom. Wspomaga regenerację, wszystko goi się szybciej za sprawą witamin zawartych w składzie. Niweluje uczucie ściągnięcia i spierzchnięcia. Wygładza usta i pozostawia na nich lekką błyszczącą warstwę ochronną, która po 2-3 godzinach wchłania się do zera. Podsumowując - typowy drogeryjny średniak z bardzo słabym opakowaniem. 


20 komentarzy :

  1. Dla mnie zawsze bardziej liczy się wnętrze niż opakowanie, ale temu średniakowi raczej podziękuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalne opakowanie, szkoda, że działanie przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda tak ciekawie i jest na to duże parcie, ale ja jednak odpuszczę sobie ten produkt i zostanę przy swoich pewniakach do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę o nim czytałam, muszę przyznać, że w ogóle mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że wpadłam na tę recenzję bo już robiłam podchody,żeby kupić tę pomadkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością takie opakowanie przykuło by moją uwagę w drogerii. Dobrze, że teraz wiem, że jest kompletnie niepraktyczne i niewarte zainteresowania. Działanie zbyt słabe, chociaż zapach wanilii brzmi kusząco. Raczej jednak się na niego nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu , ale wydaje się bardzo fajny <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie, ale ja wolę w tradycyjnym sztyfcie. I widzę, że słusznie, bo za takie średnie działanie nie dałabym 15 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich opakowań, są nie wygodne i nie praktyczne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostanę przy mojej ukochanej pomadce Bebe, Perfecta mnie do siebie nie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie spisuje się w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  13. hm smuteczek że nie fajny z niego ziomeczek

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię wanilii :) Odnośnie samego produktu to szkoda, że aż tyle się go marnuje :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.