Automatyczna kredka do oczu Dark Blue FM Group.

Wiosną często rezygnuję z czarnej kreski na górnej powiece i bierze mnie na małe szaleństwa, więc czerń zamieniam na inne kolory. Dzisiaj opowiem Wam o świetnej kredce firmy FM Group, która jest tak samo dobra jak znane żelowe kredki z Avon. 

Automatyczna kredka do oczu Dark Blue FM Group swatch kolor recenzja opinia blog na oku trwałość
Dane techniczne: Cena za sztukę wynosi około 17 złotych. Kolor to jasny granat z bardzo małymi drobinkami brokatu o metalicznym wykończeniu. Kredka jest bardzo miękka, nie wymaga temperowania.

Automatyczna kredka do oczu Dark Blue FM Group swatch kolor recenzja opinia blog na oku trwałość

Działanie: Kredka nakłada się bardzo łatwo. Konsystencja jest na tyle dobra, że bez trudu narysujemy kreskę. Szybko zastyga, więc jeśli chcemy ją rozetrzeć to trzeba robić to szybko i sprawnie. Po zastygnięciu jest nie do ruszenia, nie rozmazuje się i nie odbija. Bez żadnych uszkodzeń trzyma się cały dzień. Oczywiście, bez problemu zmywa się podczas demakijażu. 




18 komentarzy :

  1. Kurcze, ładny kolorek, ale na mojej twarzy na pewno by się nie utrzymała cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją :) ogolnie jest spoko, ale nie przepadam za nią jakoś mocno :) fajnie pasuje blondynkom :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi akurat z kreskami nie jest po drodze - tak sobie tłumaczę brak umiejętności ich wykonania :D ale bardzo podoba mi się ten efekt jaki można uzyskać prezentowaną przez Ciebie kredką. I do tego taka trwałość. Wcześniejszymi kredkami, po które sięgałam całodniowa trwałość nie była do osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to u Ciebie wygląda, ja niestety nie umiem sobie namalować takiej kreski

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor kredki ! :) Masz cudowne oczka *0* *-* Zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor, lubię kosmetyki od FM. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, super, że się nie odbija. Ja mam zawsze z tym problem, ze względu na opadającą powiekę... A taki podobny kolorek mam z AVONu, też wysuwana:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Wielki plus za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie prezentuje się na Twoich oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że jest trwały. To bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor muszę powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super produkt ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt :)Super,że trwały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor kredki bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.