Sugar Plum Avon

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny kolor z rozsławionej już serii żelowych kredek z Avon. Też bardzo je lubię i uważam, że to jedne z lepszych dostępnych na rynku. Biją na głowę nawet te marek bardziej prestiżowych kilkukrotnie droższych. Piękny fioletowy śliwkowy odcień z zatopionymi fioletowymi różowymi i złotymi drobinkami. 

Sugar Plum Avon glimmerstick diamonds diamentowa kredka swatch kolor recenzja opinia blog urodowy trwałość


Dane techniczne: Za 2,3 g produktu płacimy 20 zł, ale oczywiście jak to w Avon bywa co dwa katalogi są w promocji więc warto czatować na okazję. Kolor opisałam powyżej, ale tu nie ma się co rozpisywać, bo wszystko można zobaczyć na zdjęciach poniżej. Kredka jest automatyczna i nie wymaga temperowania, co znacznie zwiększa komfort użytkowania. Jest bardzo miękka, a to może przysparzać trochę problemów. 

Sugar Plum Avon glimmerstick diamonds diamentowa kredka swatch kolor recenzja opinia blog urodowy trwałość

Działanie: Przed chwilą wspomniałam o kłopotliwej miękkiej konsystencji. Przy nakładaniu kredki trzeba uważać, bo jeśli ma się zbyt ciężką rękę można ją rozprasować (złamać, rozciapać), nie wiem jak to określić. Jest to cecha tylko tego koloru, inne są twardsze. Nakłada się całkiem nieźle, ale trzeba ją wyczuć. Można ją bardzo łatwo rozmazać, nada się nawet dla osób niedoświadczonych, bo długo zastyga i można się nią pobawić. Po zastygnięciu jest praktycznie nie do ruszenia, a to jest plus. Trwałość wypada bardzo dobrze - trzyma się cały dzień nawet w upał. 

Sugar Plum Avon glimmerstick diamonds diamentowa kredka swatch kolor recenzja opinia blog urodowy trwałość




22 komentarze :

  1. Mam tę kredkę w tym i innych kolorach, ale rzadko używam na co dzień. Są fajne jako baza pod ciemne smoky lub delikatny akcent kolorystyczny latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na oczku kolor śliczny glęboki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te kredki ja akurat mam srebrną

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wygląda na oku. Ja bardzo rzadko sięgam po kolory inne niż czarny, ale tym mnie bardzo zaintrygowałaś. Może potrafiłabym go jakoś wykorzystać w makijażu na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest cudowny! Żałuję, że sama nie używam kredek i eyelinerów, bo od razu bym się pomalowała! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kredek nie używam, ale polecę siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek ! :) My niestety nie używamy kredek ;/ Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor. Ja ostatnio zaszalałam i skusiłam się na granatowy eyeliner od My Secret, a to już jest duży postęp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Nie znałam tej kredki, ale bardzo mi się spodobała ^^ Piękny kolor.
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor! Fantastycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień! Czytałam wiele pochlebnych opinii na temat tych kredek, ale jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować, muszę to koniecznie zmienić! Sugar Plum ląduje na liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor świetny, na początku myślałam, że to produkt do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor świetny na lato:) Bo właśnie wtedy lubię poszaleć w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba kiedyś miałam kredkę z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę kredkę tylko w innym kolorze (czarną). Jak dotąd sprawdza się rewelacyjnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.