Essie Wicked

Doskonalę zdaję sobie sprawę z tego, że jest wiosna i na paznokciach raczej wszyscy stawiają na pastele i delikatne lekkie cukierkowe kolory. Ja miałam ostatnio ochotę na coś mocniejszego, ciemniejszego. Z tych chęci na paznokciach zagościł piękny błyszczący ciemny bordowy kolor o barwie bogatego czerwonego wina - Essie Wicked. 

Essie Wicked swatch trwałość photos review recenzja opinia blog zdjęcia

Dane techniczne: W Douglas cena lakieru wynosi 38 złotych, w sieci można znaleźć je za 17 złotych, więc warto poszukać. Kolor opisałam już powyżej, ale chciałabym jeszcze zwrócić uwagę na niesamowity blask jaki zapewnia wykończenie lakieru. Można się w nim przeglądać jak w lustrze. Dobrze to widać na zdjęciu poniżej. Pędzelek jest szeroki i płaski zaokrąglony na końcu. Konsystencja jest w porządku. 

Essie Wicked swatch trwałość photos review recenzja opinia blog zdjęcia

Działanie: Lakier Wicked nakłada się dość dobrze. Zdarza się, że lekko smuży i ścieka na skórki, ale da się nad nim zapanować. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, które wysychają w normalnym tempie. Trwałość oceniam bardzo pozytywnie. Lakier w stanie idealnym utrzymał się u mnie tydzień, po tym czasie pojawiły się lekkie otarcia na końcach. Zmywa się go bardzo łatwo, nie barwi skórek ani paznokci, nie rozmazuje się. 

Essie Wicked swatch trwałość photos review recenzja opinia blog zdjęcia




37 komentarzy :

  1. Kolor piękny na jesień :) Ja teraz stawiam na pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie miałam ochotę na coś ciemniejszego ;)

      Usuń
  2. Fajny kolorek, mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentuje :) Podbił nasze serce <3 Przypomina nam kolor wiśni :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak soczysta, dojrzała słodka wiśnia to idealny opis tego koloru :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy kolorek, kuszą mnie lakiery Essie :)
    Gazetka okazjum kliknięta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci żebyś przed ciemnym kolorkiem położyła na pazurki jakiś lakier bazowy lub odżywkę - nie zabarwi Ci się płytka paznokci :)
    Po za tym kolor mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zawsze nakładam bazę, trzeba chronić paznokcie ;)

      Usuń
  6. Wow, tydzień? U mnie żaden normalny lakier tyle nie wytrzymał :P Mam jednego Essie, daje radę dwa dni xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dłuższych paznokciach i suchej płytce lakiery trzymają się trochę dłużej niż standardowo.

      Usuń
  7. Ja gustuje w czerniach, czerwieniach i bordo na paznokciach wiec jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie coś dla Ciebie :)

      Usuń
  8. trochę jak gorzka czekolada:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie widziałam tak ciekawego koloru! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor idealny. Jak dla mnie idealny wybór nie tylko na wiosnę. U mnie takie kolory królują przez cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, już dawno nie miałam takich paznokci, ostatnio chyba z 1,5 roku temu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dawno już nie malowałam paznokci takim kolorem,ale lubię takie bordo/brązy na jesień/zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor, mam podobny z SH i używam go bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę nie mój odcień, ale może kiedyś do takiego dojrzeję :) U mnie te lakiery mają tragiczną trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypomniałaś mi dlaczego nie kupuję nigdy tego lakieru. Za drogi! Szkoda mi kasy na takie rzeczy, bo po 2 dniu to i tak muszę zmyć ten lakier, bo albo odpryskuje, albo już mnie nie jara:D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, odważny kolor, ale chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mocy kolor :) na wiosnę wolę coś pastelowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor! Idealny do mojej nowej pomadki! Kurcze chyba będzie to moje nowe must have!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor. Osobiście latem stawiam na pastele i jaśniejsze odcienie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. takie ciemne odcienie czerwieni to moje ukochane kolory, na moich paznokciach od dłuższego czasu gości semilac kolor classic wine :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.