Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela i Olejek Migdałowy

Odżywki do włosów Garnier z serii Ultra Doux sprawdzają się u mnie wyjątkowo dobrze, a  do tego przepięknie pachną. Moją ulubioną wersją jest Awokado i Masło Karite, jednak dzisiaj nie o tym. Dzisiaj o odżywce Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela i Olejek Migdałowy

Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela i Olejek Migdałowy działanie recenzja opinia blog skład analiza składu

Dane techniczne: Cena za 200 ml standardowo wynosi około 10 złotych. Konsystencja jest odpowiednia. Opakowanie jest twarde, wykonane z plastiku, zamykane na klik. Pod koniec są pewne trudności z wyciśnięciem produktu, bo opakowania nie da się za bardzo zgnieść. Zapach jest przepiękny. Zdecydowanie da się wyczuć słodko - kwaśny zapach moreli, ale nie jest to woń chemiczna. Odżywka jest bardzo wydajna.

Skład i analiza:

Aqua (woda)
Cetearyl Alcohol (emolient, zatrzymuje wodę wewnątrz włosa)
Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate (humektant - zapobiega elektryzowaniu)
quaternium -80 (konserwant)
Glyceryl Stearate (emolient, zatrzymuje wodę wewnątrz włosa)
Limonene (kompozycja zapachowa)
Linalool (kompozycja zapachowa)
Propylene Glycol (humektant - ułatwia wnikanie innych substancji, nawilża)
Caprylic/ Capric Triglyceride (emolient, zatrzymuje wodę wewnątrz włosa)
Geraniol (kompozycja zapachowa)
Cetrimonium Chloride (ułatwia rozczesywanie, nabłyszcza, wygładza)
Citric Acid (regulator pH)
Cou Marin (kompozycja zapachowa)
Prunus Amygdalus Dulcis Extract (ekstrakt ze słodkich migdałów, działanie odżywcze)
Prunus Armeniaca(Apricot) Fruit Extract (ekstrakt z moreli, zmiękcza)
Glycerin (ułatwia wnikanie substancji )
Parfum (kompozcja zapachowa)

Działanie: Odżywka przeznaczona jest do włosów z tendencją do przesuszania, czyli dokładnie takich jak moje. Kiedy zerknęłam na skład, stwierdziłam, że odżywka jest bardzo przeciętna i raczej nie da sobie rady z moimi włosami. Mimo to postanowiłam spróbować i nie żałuję. Odżywka sprawdza się u mnie tylko gdy jej sobie nie żałuję, jeśli nałożę za mało efektu nie ma. Odżywka Garnier przepięknie wygładza włosy. Stają się lejące, nawilżone i miękkie. Łatwo się rozczesują i wyglądają po prostu ładnie. Osiągnięcie takiego efektu na moich włosach nie jest łatwe. 



18 komentarzy :

  1. podoba mi się ;) a skład wcale nie najgorszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie odżywki Garniera w zapasie (wanilia i papaja, Ultra Doux) i jestem ciekawa, czy się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi fajnie. Uwielbiam "lejące się" włosy :) Niestety ja nie skorzystam, bo ostatnio moje polubiły się przetłuszczać.. nie wiem co im się stało. :(

    Pozdrawiam, PGrudzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi przyjemnie, tym bardziej,że bardzo polubiłam się ze wspomnianą wersją awokado i masło karite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale ciekawi mnie ona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie używam niczego z tej firmy,ale kiedyś mi się zdarzali i zapachy akurat maja super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam z tej serii chyba szampon, ale nie szczególnie mnie zachwycił. zapach to jednak dla mnie za mało...a tylko za tym mogłabym tęsknic

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :) muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musialabym wyprobowac na sobie ta marke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, w sumie to nie pamiętam... chyba nigdy nie miałam żadnego szamponu z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ja mam narazie z Garniera i może być, lubię jak odżywki ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem wersja nie dla mnie bo na szczęście ostatnio moje włosy nie mają tendencji do przesuszania, ale na pewno będę o niej pamiętać po lecie bo wtedy różnie z nimi bywa. Bardzo podoba mi się opakowanie i zapach też kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam inną odżywkę z tej serii i była w porządku, choć mnie nie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się to opakowanie, aż jak będę w sklepie to muszę obwąchać ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ją w zapasach, nie jestem pewna czy się u mnie sprawdzi:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.