Miss Sporty Funtasy 020

Lakiery z drobinkami, efektem holograficznym o wielowymiarowym kolorze zawsze były moją słabością. Ostatnio w oko wpadł mi lakier Miss Sporty z serii Funtasy o numerze 020 w srebrnym kolorze z drobinkami dającymi wielokolorowy holograficzny efekt niestety niemożliwy do uchwycenia na zdjęciach. 

Miss Sporty Funtasy 020  kolor swatch recenzja opinia blog zdjęcia photo trwałość efekt
Dane techniczne: Cena za 7 ml lakieru wynosi niecałe 9 złotych. W Rossmannie dostępne są jeszcze trzy inne kolory - niebieski, czerwony i jasny srebrny. Konsystencja jest rzadka, ale nie sprawia to problemów. Pędzelek jest szeroki, płaski i zaokrąglony na końcu.

Miss Sporty Funtasy 020  kolor swatch recenzja opinia blog zdjęcia photo trwałość efekt

Działanie: Lakier nakłada się bardzo dobrze, nie smuży i nie ścieka na skórki. Kryje po dwóch warstwach, czyli dość standardowo. Niestety bardzo długo schnie. Lakier w stanie idealnym trzyma się tydzień, po tym czasie pojawiają się otarcia. Przy zmywaniu pojawiają się problemy - drobinki nie chcą odkleić się od płytki, dlatego warto zmywać metodą z folią aluminiową. 


18 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda i też mam słabość do tego typu lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne. Trwałością lakieru jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei nie przepadam za takimi kolorami. Lubię bez drobinek, a od prawie roku wierna jestem hybrydzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do takich lakierów używam bazy peel off :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda. Też polecam bazę peel off.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje ! :) Ciekawy odcień, na pewno dobrze się spisze. ;3 Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę paznokci :) a lakier prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za normalnymi lakierami, hybryda wygrywa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że długo schnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie lakiery i kupię czerwony :) szkoda tylko że tak źle się zmywa ale nałożę pod spód bazę a żeby szybciej schnął nałożę na wierzch bezbarwny lakier szybkoschnący, mam nadzieję, że się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. te lakiery z drobinkami zawsze sprawiają problemy przy zmywaniu, ale co poradzić skoro są takie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci że nie lubię brokatowych, ale te są mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie takie lakiery kojarzą się z porą jesienno-zimową i Andrzejkami bądź Sylwestrem w tle;) Pięknie wyglądają na Twojej płytce;) Róż zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.