Wibo Wow Mix Sand nr 1

Dzisiaj mam dla Was kolejny lakier i to nie byle jaki Wibo Wow Mix Sand nr 1, który wygląda pięknie zwłaszcza jako akcent. Poza tym mam do niego ogromny sentyment. Niestety aktualnie nie jest w sprzedaży, była to edycja letnia i mam cichą nadzieję, że i w tym roku w okolicach lata pojawią się jakieś lakiery z tej serii. Warto zwrócić na nie uwagę. 

Dane techniczne: Cena za standardowe 8,5 ml lakieru wynosi coś około 9 złotych. Zdziwiło mnie, że konsystencja jest rzadka, bo zazwyczaj piaskowce są dość gęste i szybko gęstnieją na tyle że nie nadają się już do użytku. Pędzelek jest klasyczny, przez ogromną nakrętkę trochę niewygodny w użytkowaniu. Kolor lakieru to żywy odcień niebieskiego, w którym zatopione są białe podłużne niteczki i niebieski brokat. Po wyschnięciu lakier robi się piaskowy, jego struktura nie jest mocno chropowata dzięki czemu nie zahacza rzeczy i nie zaciągnie nam na przykład rajstop przy zakładaniu.


Działanie: Lakier nakłada się dość dobrze. Pigmentacja jest dość słaba, przez co może trochę smużyć. Do pełnego krycia potrzebne są trzy warstwy. Wysycha dość powoli. Na każdą warstwę trzeba poświęcić jakieś 10 minut. W stanie idealnym utrzymuje się u mnie tydzień. Po tym czasie pojawiają się otarcia i lakier zaczyna odpryskiwać. Zmywa się dość ciężko, trzeba wspomóc się folią aluminiową i chwilę potrzymać zmywacz na płytce aby wszystko ładnie odmokło. 


27 komentarzy :

  1. Bardzo ładny lakier, fajny efekt:) Niestety nie lubię tego typu lakierów, bo musze się zawsze namęczyć, by je zmazać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie. Ładne paznokcie ;)
    Zapraszam na post : http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/jak-u-mnie-sprawdziy-sie-produkty.html
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda rewelacyjnie. Trochę pracy z nim jest, ale myślę, że jak pojawi się w tym roku w takiej limitowanej serii to chyba skuszę się na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt, tylko szkoda, że tak długo schnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda, ale skoro schnie długo i potrzeba aż 3 warstw, to ja podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda na paznokciach, ale takie piaski są strasznie wkurzające w użyciu... Ale mimo to używam i nabrałam chęci na ten...

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt ładny, choć raczej nie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie przepadałam na brokatach i innych podobnych efektach na paznokciach, ale tutaj naprawdę mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak piszesz pięknie musi wyglądać także jako akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny piassek
    tylko czemu ten typ lakieru tak zmywa się cieżko
    coś za coś

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się prezentuje :)

    Ślę buziaki i zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda naprawdę imponująco! Ja bym chętnie się skusiła, mam nadzieję, że będzie dostepny latem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest zjawiskowy, ale trzykrotne nakładanie jest dla mnie zbyt uciążliwe, tym bardziej, że tak długo schnie każda warstwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. również kiedyś używałam piaskowych lakierów, ale ich zmywanie.. nigdy więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery WIBO z sesji Wow Mix Sand, ale aktualnie mam na paznokciach "Glamour Sand" :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wole bardziej stonowane nudziakowe kolorki, a co do pigmentacji tez nie mogłam znaleźć fanego dobrego lakieru który dobrze kryje, ale koleżanka ostatnio pożyczyła mi lakier z semilaca i chyba jako jeden z niewielu trzymał się długo i dobrze krył :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.