Krem intensywnie nawilżający FussWohl

Moja skóra stóp jest bardzo kapryśna. Nie lubi sztucznych materiałów, tanich klejów w tanich butach. Jest wrażliwa i zawsze przesuszona. Ciężko znaleźć krem, kory dogodzi jej całkowicie. Wszystkie moje i mojej skóry oczekiwania spełnia krem intensywnie nawilżający FussWohl z 10% zawartością mocznika. 



Dane techniczne: Cena za 75 ml kremu wynosi 5 złotych, więc bardzo bardzo tanio. Dodając do tego, że krem jest niesamowicie wydajny. Zamknięty jest w miękkiej tubie, z której łatwo się go wyciska nawet pod koniec opakowania. Zapach jest ładny choć kojarzy mi się z cytrynowo-miodowymi tabletkami na ból gardła. 

Skład i analiza: 
Aqua (woda),
Urea (mocznik, natłuszcza, nawilża, odżywia), 
Glycerin (natłuszcza, wspomaga wnikanie innych substancji),
Glyceryl Stearate Se (zmiękcza, wygładza, nawilża),
Isopropyl Palmitate (zmiękcza, wygładza, nawilża),
Hexyldecanol (zmiękcza, wygładza, nawilża, odbudowuje barierę lipidową),
Cetearyl Alcohol (zmiękcza, wygładza, nawilża),
Lactic Acid (substancja nawilżająca),
Cera Alba (zmiękcza, wygładza, nawilża),
Helianthus Annuus Seed Oil (olej z nasion słonecznika, zapobiega utracie wody), 
Sorbitan Stearate (emulgator),
Sucrose Cocoate (emulgator),
Xanthan Gum (zagęstnik),
Tocopherol (przeciwutleniacz),
Sodium Hydroxide (regulator pH),
Phenoxyethanol (konserwant),
Ethylhexylglycerin (konserwant),
Parfum (kompozycja zapachowa),
Citronellol (kompozycja zapachowa),
Linalool (kompozycja zapachowa),
Alpha-Isomethyl Ionone (kompozycja zapachowa),
Geraniol (kompozycja zapachowa),
Benzyl Salicylate (kompozycja zapachowa)

Działanie: Na temat działania będzie krótko i zwięźle, bo krem robi dokładnie to co powinien. Po aplikacji szybko się wchłania. Bardzo dobrze nawilża, wygładza i odżywia skórę stóp. Stosowany regularnie jest w stanie całkowicie zmienić ich wygląd.

22 komentarze :

  1. Wydaje się fajny :) My właśnie musimy zadbać o nasze stopy. Świetnie, że dobrze nawilża, a cena bardzo atrakcyjna ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam krem od Bielendy, który ma 5% mocznika, więc pewnie i z tym bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę :). Moje stopy akurat nie są wymagające, ale czasami by mi się przydał :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się :) Na lato trzeba mieć piękne stópki :D
    PS. fajny blog. Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie choć moja przyjaźń z kremami do stóp wygląda różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za 5 zł kiedyś będzie trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest tani to na każdą kieszeń się nada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Spotkałam się" już z nim kilkukrotnie, ale jakoś nigdy się na niego nie skusiłam. Teraz wiem, że naprawdę jest czego żałować. Fajny i skuteczny krem za naprawdę niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz go widzę, w składzie w sumie jedynie phenoxyethanol mnie mocno odstrasza, a tak to nie jest najgorszy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też muszę sobie coś do stópek zakupić koniecznie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam kosmetyków z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie najlepsze na stopy masło shea. Nałożone na noc, ano stópki jak u niemowlaka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W Rossmanie jest jeszcze taka seria Issany z mocznikiem - biało czerwone opakowanie ;) jeden jest 5% drugi 5,5 % :) krem jest cudowny , genialnie się wchlania, odzywia, wygładza działa jak rekawiczka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. a nie zwiększa problemu z potliwością?
    Nie znam, i tak się zastanawiam....:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej nie widziałam tego kremu, ale na szczęście moje nogi nie są zbyt wymagające.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam tego kremu. Aktualnie stosuje krem głębia oceanu z AA i sprawdza się znakomicie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z tej firmy krem złuszczający naskórek i sprawdza się naprawdę dobrze, więc może dzisiaj uda mi się podbiec do sklepu i zainwestuje w krem, bo ceny tych produktów są śmiesznie małe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.