Peachella 408 Rimmel

Dzisiaj mam dla Was rozsławiony już jakiś czas temu w blogosferze lakier - Peachella 408 z kolekcji Rita Ora dla Rimmel. Idealnie nadaje się na wiosnę i lato, jest to bardzo stonowany i elegancki odcień, nada się do pracy. Ja jestem nim zachwycona, uwielbiam takie tonacje. 

Peachella 408 Rimmel
Cała seria lakierów jest dostępna w drogeriach Rossmann. Cena jednego lakieru o pojemności 8 ml to około 11 złotych. Konsystencja jest odpowiednia. Pędzelek jest typowy dla marki Rimmel - szeroki, płaski, z zaokrąglonym końcem.


Lakier nakłada się bardzo dobrze, nie ścieka na skórki i nie smuży. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, które wysychają szybko. Jestem zachwycona trwałością. W stanie idealnym utrzymuje się u mnie aż 10 dni. Po tym czasie pojawiają się otarcia i odpryski. Weźcie poprawkę na to, że mam zdrową płytkę paznokcia, ale jest ona sucha co pozytywnie wpływa na trwałość lakieru. 



32 komentarze :

  1. Piękny kolor, ma lakier z tej serii Rimmela. Akurat padło na szarość, ale też jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier narobił mi ogromnej ochoty na pozostałe odcienie z tej serii :)

      Usuń
  2. Śliczna taka delikatna brzoskwinka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna brzoskwinka :) Świetny odcień i 10 dni trwałości? Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, właśnie takiego ostatnio szukałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Lakiery z Rimmel goszczą w mojej kosmetyczce już od wielu lat. Uwielbiam przede wszystkim czerwienie z ich palety oraz nudziaki. Pędzelki jedne z lepszych, ułatwiających precyzyjną aplikację. Na pewno przy najbliższych zakupach zwrócę uwagę również na ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak czerwienie uwielbiam. Riviera Red i Hip Hop to moje ulubione :)

      Usuń
  6. bardzo ładny kolor :) idealny taki na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor idealny do pracy a jak się pięknie błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż ciężko się nakłada, to lubię ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a u mnie nakłada się bardzo dobrze :)

      Usuń
  9. Piękne paznokcie! ;) Lubię te lakiery, jedyna wada, że mogłyby mieć mniejsze pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bardzo lubię te pędzelki.

      Usuń
  10. Bardzo lubię lakiery z serii Rita Ora, cechują się długotrwałą wytrzymałością i dobrym kryciem, przynajmniej tak jest w moim przypadku. Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest dokładnie tak samo :)

      Usuń
  11. 10 dni?? :) Zazdroszczę ;) U mnie lakiery jest w stanie wytrzymać 3 :) I to max;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba miałam podobny ze starej serii ale nie polubiłam go, mimo że kolor fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor :) Czasami lubię takie nudzianki, ale w sumie rzadko je noszę. Chociaż wiadomo - trzeba mieć taki neutralny kolor w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci że lakier tak długo ci się utrzymuję na pazurkach u mnie max 3 dni ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tych lakierów, głownie jestem wierna Golden Rose :) Kolor ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zanim zaczęłam używać hybryd lakiery z Rimmela obok Golden Rose były moimi ulubionymi. Najpiękniejsze kolory i najlepsza trwałość za rozsądną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna trwałość, mam bardzo podobny kolor ale z Astor, niestety na moich paznokciach zwykłe lakiery szybko odpryskują , chyba że użyję primera.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w szoku co do tych 10 dni :))

    OdpowiedzUsuń
  20. myslałam, że już wszyskie dziewczyny używają hybryd :) ja chyba już 3 lata temu wymieniłam zwykle lakiery na semilaci i bardzo polcam.Robienie mani co 3 tyg. jest mega komfortowe.
    PS. też lubię pastelowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromną ochotę na hybrydy, ale póki co się wzbraniam, bo moje paznokcie rosną bardzo szybko i nowe mani i tak musiałabym robić co tydzień ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.