Peeling solny o zapachu paczuli SPA Senses FM Group

Peelingi o mocnych właściwościach ścierających martwy naskórek i takie, które przy okazji dobrze nawilżają są moimi ulubionymi. Dodatkowo jeśli skład jest krótki i ładny, nie ma w nim parafiny, a zapach jest piękny i długo się utrzymuje to jestem całkowicie kupiona. Takim peelingiem jest właśnie peeling solny SPA Senses FM Group w wersji zapachowej paczula. 

Dane techniczne: Cena peelingu to średnia półka cenowa, ale patrząc na wydajność, fantastyczny prosty skład, zapach i działanie uważam że warto. Za 250 ml peelingu płacimy około 36 zł. W tej samej wersji zapachowej można dostać też żel pod prysznic i balsam oraz świecę. Dostępne są oczywiście też inne wersje zapachowe między innymi werbena, brzoskwinia, wanilia, wiśnia. Moja wersja zapachowa to paczula. Podejrzewam, że większość z Was wie jaki to zapach, bo jest częstym składnikiem perfum. Intensywny, ciężki, lekko męski, orientalny zapach, który całkowicie wpisuje się w mój gust. Zapomniałam zrobić zdjęcia samego peelingu, ale jest on rozdzielony na część solną i olejową. Przed użyciem trzeba go zamieszać.

Skład i analiza: 
Sodium Chloride (sól), 
Helianthus Annus Seed Oil (olej z nasion słonecznika),
Parfum (kompozycja zapachowa), 
BHT (konserwant),
Tocopheryl Acetate (przeciwutleniacz), 
Limonene (kompozycja zapachowa), 
Butylphenyl Methylpropional (kompozycja zapachowa)

Działanie: Na wstępie chciałabym wspomnieć, że jest to zdecydowanie produkt dla osób, które lubią mocne zdzieranie. Nie musicie obawiać się podrażnień ani przesuszenia, bo sól przy pomocy oleju pięknie ślizga się po skórze i nawet moja wrażliwa skóra dobrze na niego reaguje. Fantastycznie wygładza skórę. Sprawia, że jest bardziej miękka i sprężysta. Mimo zawartości oleju nie pozostawia tłustej i lepkiej warstwy. Zapach utrzymuje się przez kilka godzin. Oczywiście, taki peeling bardzo łatwo można przygotować w domu, ale ten zapach i przyjemność używania jest na zupełnie innym poziomie. 


22 komentarze :

  1. Bardzo lubię porządne zdzieraki :) link gazetki kliknięty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy miałam tylko żel pod prysznic o tym zapachu :). Peeling fajnie się prezentuje. Ale cena troszkę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie szkoda opalenizny na peelingi ale zima używam bardzo często. Jedna marka ma już swoje kosmetyki w takich opakowaniach, ktoś tutaj z kogoś nieco zjechał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, opakowania są podobne ale nie takie same ;) Takie opakowania są typowe dla kosmetyków "SPA". Nawet Tesco ma w swojej ofercie peelingi w podobnych słoiczkach :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk, chętnie bym go wypróbowała. =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. taka piosenka mi się przypomina:D chciałabym, chciała ;p

      Usuń
  7. Nie wiem czy zapach by mi odpowiadał za to działanie na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tą firmą, ale peeling kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie, bo bardzo lubię mocne zdzieraki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi mieć oszałamiający <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocne zdzieraki bardzo lubię. Solnego peelingu jeszcze nie miałam ale ciekawi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na ich peeling muszę się skusić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry peeling - osobiście polecam również ten cukrowy peeling od FM GROUP - ma świetny zapach i nie podrażnia aż tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy produkt muszę go spróbować. Ja do tej pory używałam peeling/maseczka z firmy OLVITA. Miałam peeling z pestek malin i peeling z wiesiołka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.