Kicked Up Koral Avon

Wracam do Was po małej wakacyjnej przerwie. Z nową pourlopową energią zapraszam na rezencję pięknej czerwonej pomadki. Kolorowe pomadki to jedne z moich ulubionych kosmetyków kolorowych - zaraz za lakierami. Te z Avonu uważam za bardzo dobre i polecam dać im szansę zwłaszcza, że ceny nie są bardzo wygórowane. Dzisiaj o przepięknej czerwieni Kicked Up Koral.





Cena za sztukę wynosi około 26 złotych. Nie wiem czy są jeszcze dostępne w katalogu, ale trzeba zaglądać, bo warto. Pomadka jest bardzo kremowa i ma lekką konsystencję. Zatopione są w niej mikroskopijne drobinki. Kolor jest intensywny i może wylewać się poza kontur dlatego warto użyć konturówki. Kicked Up Koral nakłada się bardzo dobrze - pomadka lekko sunie po ustach nie podkreślając suchych skórek i załamań. 


Wykończenie jest mocno błyszczące, ale drobinki zupełnie nie są widoczne. Jeśli chodzi o trwałość to po takiej lekkiej formule nie należy się spodziewać cudów. Podczas picia większość pozostaje na szklance. Podczas jedzenia całkowicie schodzi ze środka i wymaga natychmiastowych poprawek. 


19 komentarzy :

  1. Ładny odcień aczkolwiek nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek, szkoda, że z trwałością słabo, ale za to plus, że nie podkreśla suchych skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi niestety czerwienie na ustach nie pasują, ale Tobie owszem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna szminka. Podoba mi się odcień koralowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka pomadek Avon ale u mnie się nie spisały.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ma bardzo ładny :) Mam parę czerwonych szminek ale nie noszę ich zbyt często więc raczej się nie skuszę na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, jednak ja nie lubię zbytnio błysku na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny efekt i kolor, drobinek w ogóle nie widać

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten odcień aczkolwiek ostatnio gustuję w ciemniejszych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny odcień. Niestety czerwień mi nie pasuje, więc zostaje mi tylko podziwianie jej u innych :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podoba, ogólnie lubię pomadki z Avonu, ale uważam, że fakt faktem wszystkie mają taki lekko perłowy połysk, może to charakterystyczne dla nich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Avon nie należą do moich ulubionych, ale jeśli chodzi o sam odcień pomadki to jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.