Flormar Pretty Compact P115

Dzisiaj mam dla Was kompakt Flormar w odcieniu Pretty 115. Produkt zawiera róż i bronzer, ale bardziej taki do konturowania niż ten do nadania koloru twarzy. Moim zdaniem nie jest to produkt dla początkujących, bo trzeba nakładać go lekką ręką i robić to umiejętnie, bo bardzo łatwo z nim przesadzić. 

Cena za sztukę wynosi niecałe 14 złotych. Nie wiem gdzie można go dostać stacjonarnie, ale przez internet nie powinno być żadnych trudności z zakupem. Oba produkty są spiekane, a konsystencja jest lekko kremowa i dość miękka. Łatwo uszkodzić powierzchnię co widać na zdjęciu powyżej.


Pigmentację określiłabym jako standardową dla tego typu kosmetyków. Róż ma ładny koralowy odcień. Wykończenie jest satynowe, nie posiada drobinek. Bronzer ma dokładnie takie samo wykończenie jak róż. Odcień jest dość jasny i zdecydowanie chłodny - będzie nadawał się do konturowania. 


Jak już wspomniałam nie jest to produkt łatwy w aplikacji. Przy pierwszej aplikacji nie widać zupełnie nic, jednak jeśli dołożymy więcej nagle efekt staje się zbyt mocny. Z tego powodu wydaje mi się, że produkt lepiej sprawdzi się u osób o trochę jaśniejszej karnacji. Szczególnie trzeba uważać z bronzerem, bo jeśli przesadzimy to jego odcień sprawi, że będziemy wyglądać na brudnych. Jak już opanuje się aplikację to produkt trzyma się na twarzy cały dzień.

21 komentarzy :

  1. nie używam różu wiec to połączenie kosmetyków u mnie by się nie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładne kolory, ja obecnie testuje trio do konturowania z Eveline i jak na razie odpukać idzie mi gładko, nie zrobiłam sobie jeszcze krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Super wykonturowana twarz! Bardzo fajne te produkty ^^ My ostatnio zakupiłyśmy coś do konturowania twarzy, jednak nie bardzo się ten produkt spełnił :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie efekt jest super :) Ja powoli kończę swój pierwszy bronzer z Astor, jest całkiem spoko, ale chyba teraz kupię jakiś inny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt końcowy. Na swatchu róż wygląda jakby był trochę za bardzo intensywny, jednak to tylko pozory. Ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się efekt na twarzy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda bo ogólnie masz idealną cerę :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. różu nie miałam dawno:)li bronzery wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh... to duo chodzi za mną już od lat ale jeszcze się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się kiedyś nad jego zakupem, ale ostatecznie nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcienie mi się bardzo podobają, ale nie wiem czy odpowiada mi jego kłopotliwa pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy produktów Flormar ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.