Masło do skóry suchej i odwodnionej Bielenda Awokado.

Skóra po lecie potrafi być bardzo mocno odwodniona. Dodatkowo pogoda aktualnie nas nie rozpieszcza serwując od razu niskie temperatury, które nasza skóra również źle znosi i często reaguje na nie przesuszeniem. Dlatego warto o nią zadbać serwując jej porcję prawdziwego i dogłębnego nawilżenia. 



Cena za 200ml masła wynosi jakieś 16 złotych, dostępne jest w drogeriach Rossmann. Masło jest bardzo gęste, co czyni je wydajnym. Wystarczy bardzo mała ilość, która rozgrzana w dłoniach pozwala się łatwo rozsmarować i szybko się wchłania. Co dla mnie ważne w tego typu kosmetykach masło przepięknie pachnie. Jest to zapach bardzo zbliżony do awokado, ale trochę bardziej słodki. Po wchłonięciu nie pozostawia uczucia lepkości. Skóra po kilku użyciach jest wyraźnie bardziej nawilżona i gładka. Staje się bardziej napięta i elastyczna. Jak najbardziej polecam i sama chętnie będę do masła Bielenda Awokado wracać.

26 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa zapachu. Ja na razie mam nadmiar smarowideł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jego działanie i brak lepkości po użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awokado zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam peeling z tej serii i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. produkty bielendy lubię :) chętnie wypróbowałabym masełko :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tylko olejków. Ciekawa jestem jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty bielendy ciekawa jestem zapachu tego masła :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena i zapach na plus :). Wyszperam sobie skład z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym spróbowała choć za masłami nie przepadam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. takie maselka też lubię, idealny kosmetyk do pielegnacji skóry na jesień i zimę

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam masełka do ciała, więc chętnie sprawdzę i to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki w których jest avocado

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam, ale wszystko wskazuej na to, że przypdło by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Bielendy mam w zapasie dwa masła do ciała - jedno karmelowe, jedno pistacjowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.