Miss Sporty Crush On You 064

Pudrowe odcienie różu są jednymi z moich ulubionych kolorów na paznokciach. Bardzo lubię też lakiery o piaskowym, szorstkim wykończeniu. Jakiś czas temu pisałam wam o czarno-srebrnym lakierze z serii Crush On You. Dzisiaj natomiast pudrowy róż z białymi drobinkami. 

Cena za lakier Miss Sporty Crush On You to jakieś 7 zł. Dostępne są w każdym Rossmannie. Pędzelek jest taki jak we wszystkich lakierach tej firmy - szeroki, spłaszczony i zaokrąglony na końcu. Lakier jest brokatowym piaskiem. Konsystencja jest dość rzadka, ale nie przeszkadza to w aplikacji.


Lakier w stanie idealnym utrzymuje się około 5 dni. Po tym czasie pojawiają się pierwsze otarcia. Do pełnego krycia potrzebne są aż trzy warstwy, ale na szczęście szybko wysycha, więc nie jest to problematyczne. Nakłada się dobrze - nie smuży i nie ścieka na skórki. Przy zmywaniu trzeba się trochę pomęczyć, ale jest to oczywiście typowe dla lakierów piaskowych.


7 komentarzy :

  1. Pudrowe róże uwielbiam, ale piaskowy efekt do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To mogłoby być ciekawe. Nie mam jeszcze pudrowego różu o piaskowym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu bardzo lubiłam piaski :). Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubiłam, kiedy używałam zwykłych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt na paznokciach jest naprawdę imponujący, ale osobiście rzadko używam lakiery z takim efektem ze względu na problemy podczas zmywania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.