Wibo Diamond Illuminator

Dzisiaj mam dla Was recenzję bardzo znanego już i polecanego przez wiele osób rozświetlacza Wibo Diamond Illuminator, który nawet w cenie regularnej wypada tanio a teraz można go dorwać jeszcze połowę taniej dzięki promocji -49% w Rossmannie.



Cena za sztukę to dziesięć złotych z groszami. W takim razie aktualnie za opakowanie cudownego rozświetlacza zapłacimy pięć złotych z kilkoma groszami. Super okazja, z której warto skorzystać. Odcień jest złotawy i właśnie takie pasują do mojej ciepłej żółtawej karnacji. Mam go już jakiś czas i o dziwo nawet opakowanie jeszcze się trzyma, co rzadko zdarza się przy produktach marki Wibo i Lovely.



Rozświetlacz idealnie nadaje się do rozświetlania każdej partii twarzy. Ładnie prezentuje się standardowo na szczytach kości policzkowych. Równie często aplikuję Diamond Illuminator w kąciku oka oraz na łuk nad ustami, a gdy czuję się bardziej szalona to także na szczyt nosa. Rozświetlacz daje piękny efekt tafli, nie widać w nim drobinek brokatu. Nakłada się go bardzo łatwo i świetnie sprawdzi się u osób początkujących, bo ciężko zrobić nim sobie krzywdę pod warunkiem, że strzepniemy pędzel i  nie nałożymy za dużo. 



17 komentarzy :

  1. Bardzo go lubię, ale mój nawet w całości do domu nie dotarł, mogliby zrobić lepsze opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeej, to ja chyba miałam szczęście i trafiłam na wyjątkowo trwały egzemplarz, bo upadł już kilka razy i zupełnie nic mu nie dolega :D

      Usuń
  2. Efekt bardzo ładny! Ja rzadko używam rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt! :) Ja uwielbiam Mary Lou ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubię, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się właśnie zastanawiam, czy go nie kupić teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam róż firmy w takim samym opakowaniu :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt bardzo ładny, ja szaleję za rozświetlaczem Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka sztuk w zapasie :D, tak bardzo się polubilismy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka sztuk w zapasie :D, tak bardzo się polubilismy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie :D Ale co do opakowań to racja, moje z lovely wygląda jak po wojnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.