Krem ratunek dla stóp Evree Instant Help

Kremy do stóp, zwłaszcza teraz kiedy pogoda nas nie rozpieszcza, są dla mnie koniecznością i zużywam je w hurtowych ilościach. Dzięki temu mogę szybko i sprawnie informować Was o dobrych i faktycznie działających produktach. Dzisiaj zachęcę Was do wypróbowania świetnego nietłustego kremu do stóp Evree Instant Help. 

Krem ratunek dla stóp Evree Instant Help, tanie kosmetyki sucha skóra evree kosmetyki sucha skora kosmetyki evree kosmetyki blog blog kosmetyki
Cena za 75 ml kremu wynosi około 10 złotych. Bardzo podoba mi się to, że opakowanie jest zabezpieczone przed otwarciem i wiemy, że nikt nam przez zakupem tam nie grzebał. Konsystencja kemu jest odpowiednia, a zapach ładny i delikatny - lekko pudrowy, ale z nutką świeżości. Jest nietłusty i wchłania się bardzo szybko.

W składzie znajdziemy między innymi mocznik, lanolinę, glicerynę. olejek awokado i masło mango. Krem świetnie łagodzi podrażnioną i przesuszoną skórę stóp. Stosowany regularnie znacznie zmniejsza ich późniejsze wysuszanie, wygładza, zmiękcza i odżywia. Co dla mnie ważne, krem można stosować również na dzień, bo nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości. Tworzy na skórze delikatny film ochronny, który zapobiega utracie wilgotności. Jego wydajność oceniam neutralnie, kończy się w normalnym tempie.

9 komentarzy :

  1. Miałam krem do rąk tej firmy oraz peeling. U mnie krem do stóp jest kosmetykiem najgorszej kategorii, ba nawet nie posiadam teraz nic takiego bo jakoś nie jestem kompletnie systematyczna w aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kremu, ale chętnie go przetestuje!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki. Jestem bardzo ciekawa, jaki skład ma ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serię Instant Help bardzo polubiłam, ale kremu do stóp jeszcze nie miałam. Muszę koniecznie go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą firmę i bardzo lubię, sprawdziły się u mnie ich balsamy do ciała, kremy do twarzy i rąk :) Tego akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.