Lakier nawierzchniowy Glossy Effect FM GROUP

Od dawna szukam lakieru nawierzchniowego, który pozwoliłby mi szybciej wysuszyć paznokcie i zapobiegać odgniataniu pościeli, bo często maluję paznokcie przed pójściem spać i nawet jeśli lakier jest już suchy to jakimś cudem pościel zawsze gdzieś się odbije. Lakier nawierzchniowy Glossy Effect FM GROUP to nie to czego szukałam.

Lakier nawierzchniowy Glossy Effect FM GROUP top coat nabłyszczający trwałość


Cena za sztukę wynosi około 18 złotych. Lakier posiada tradycyjny pędzelek. Główna obietnica producenta jest spełniona, bo lakier powinien nadawać paznokciom dodatkowy blask i to właśnie robi. Nie przedłuża jednak jego trwałości, ale jeśli czytacie mnie regularnie to wiecie, że mi to raczej nie jest potrzebne. Niestety w kwestii wysuszania nie wiele zdziałał. Co prawda wysusza lakier i utwardza go na tyle, że pościel ani nic innego już nam się nie odbije, ale na wysychanie do takiego stopnia trzeba czekać jakieś 10-15 minut. Mnie taki czas nie satysfakcjonuje, więc szukam dalej. Jeśli macie jakieś sprawdzone topy wysuszające to polećcie proszę w komentarzach, chętnie się dowiem.

7 komentarzy :

  1. ja polecam Seche Vite. 1 minuta i sprawa załatwiona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie przyda, bo na codzień noszę hybrydy, swoją drogą nie wiedziałam że FM ma takie produkty w swojej ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skuszę się na niego, ja używam hybryd obecnie i widzę zalety, choćby takie właśnie, że nie mam na lakierze odbitej pościeli, co wcześniej mi się zdarzało przy niektórych zwykłych lakierach i faktycznie nie było to fajne ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Seche Vite miałam, fajny był, ale szybko glucieje... teraz mam Essie Good To Go, jest ok, ale zobaczymy kiedy zmieni swoją konsystencję ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysuszacz z semilaca jest super, sama go używam, kilka chwil i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seche Vite jest sprawdzone. Korzystam od 2 lat. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.