Nowości listopada 2016

W tym miesiącu nowości będzie niezwykle mało, bo tylko trzy rzeczy. Nie kupiłam nic z kosmetyków, co mnie samą zaszokowało, ale po prostu nic mi się nie skończyło. Namiętnie polowałam na Milky Brown z Lovely, ale chodziłam po kilku Rossmannach i ciągle są wykupione. Poza trzema niżej widocznymi rzeczami kupiłam jeszcze kilka swetrów w second hand, ale aktualnie są w praniu, więc pojawią się z przesunięciem w nowościach grudnia. 


Dwie pary butów widoczne powyżej pochodzą ze sklepu Elilu. Obie pary kupiłam do pracy, bo jedne buty rozwalam w przeciągu 2-3 miesięcy. Zupełnie nie wiem czemu się tak dzieje, bo głównie tylko chodzę. Nie ma znaczenia czy są to zwykłe tenisówki z Dechmann czy  skórzane buty z TkMaxx wszystkie rozwalają się tak samo szybko. Dlatego teraz zamówiłam dwie pary i zapłaciłam za nie 60 złotych, a przesyłka była darmowa. Obydwie pary nadal są dostępne. Czarne trampki typu Converse tutaj (klik), a czarne slip on przeszyte srebrną nicią tutaj (klik).



Musiałam kupić nową pojemną torebkę w trybie natychmiastowym, bo w poprzedniej urwał mi się uchwyt od przyczepiania długiego paska. Ta torebka pochodzi ze sklepu Cropp. Kosztowała 120 złotych, ale udało mi się trafić na jakieś zniżki i przeceniła się przy kasie na 80, a w połączeniu z moimi zniżkami pracowniczymi  miałam ją za połowę ceny, więc wyszło mi bardzo bardzo tanio. Niestety nie jest już dostępna w sklepie online, możliwe że da się ją jeszcze dostać stacjonarnie.

17 komentarzy :

  1. Ja również bardzo szybko niszczę buty na co dzień, więc musiałam się trochę oszukać i markowe, ładne buty zakładam tylko "gdzieś" przez co mam je milion razy dłużej. A przecież chodzę tak samo jak do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś nawet na zewnątrz śmigałam w slip onach, bo nie było śniegu ani deszczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ci dobrze ja grube kozaczyska już przyodziałam:)

      Usuń
  3. Trampki <3 A torba śliczna, uwielbiam pojemne torebki w rozmiarze xxl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy ;) Torba najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie sprawić taką pojemną torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. torba super:) mam chyba podobną;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taki fason trampek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka